reizen-door-azie.reismee.nl

terug naar................HUIS!!?

Hallo allemaal.

morgenvroeg gaan we al op tijd naar het vliegveld Bangkok, zodat wij ruim op tijd weten of we nu echt gaan, waar we nu wel vanuit gaan. Vandaag, net als gisteren hele middag aan het zwembad gelegen. Ondertussen hebben we al met veel mensen gesproken die gestrand waren maar ook inmiddels al een aantal zien vertrekken. Hier blijkt maar eens weer, als je er zelf niet achteraan gaan, dan loop je de kans om pas rond 5 mei te vertrekken. Wij hebben er zelf, net als het andere stel waar we vele mee optrekken, veel moeite voor moeten doen om iets voor elkaar te krijgen. Desnoods met een dwingende stem, maar het helpt wel. Engbert en ik zijn nu, het is inmiddels bijna half 8 in de avond, wel blij dat we naar Nederland terug gaan, m.n. naar onze lieve kinderen, Gerja en Carine en dan bovenal naar de lieve vriendinnen, Rita en Ria. En we zien als het goed is natuurlijk ook onze lieve vrienden Bert en Lies als eerste terug, die hebben ook inmiddels een eigen vakantie achter de rus, dus kunnen we verhalen uit gaan wisselen. Het is de bedoeling om, als we om half 8 in de avond in Nederland aankomen, we daar wij bert en lies blijven slapen en dan de volgende cohtend op tijd uit bed komen, op tijd ontbijten en dan samen met engbert op onze gemakt terug rijden naar huis. We zullen dan proberen rond de middag thuis te zijn. Dan hebben we nog een halve dag en avond voordat we beiden weer aan het werk moeten gaan. Pfpfpfpfp. We zijn benieuwd hoe de temperatuur in Nederland is en aan zal voelen. Blijkbaar zullen we onze lange broek en trui weer aan moeten? Maar dat is het leuke van vakantie, terug komen en weer te maken krijgen met de seizoenen van Nederland en dat is toch ook best weer fijn.

Tot zover en we zullen, als we in Nederland weer thuis zijn, alsnog de foto's erop zetten zodat dit een complete weblog zal worden. Engbert en ik hebben het niet voor elkaar gekregen en hier in Bangkok hebben we het niet meer geprobeerd, dus nog leuke klus voor thuis.

Lieve groet.

engbert en ria

Gijs en Sietske

Hallo daar (als het goed is terug in Nederland),

Wat een gehopzak zeg. En jammer dat de gevangenis niet echt is doorgegaan. We geloven inderdaad wel dat je er helemaal moe van wordt. Sietske haar moeder en Buurman zijn vanmorgen terug gevolgen naar Bangkok voor nog 3 dagen Ko Samet, dus wij zijn weer met zijn 2tjes. Wij gaan morgen richting de grens met Laos en als het goed is overmorgen er overheen.

We hopen dat het niet teveel moeite kost om weer te wennen in Nederland.

Gr. Siets en Gijs