reizen-door-azie.reismee.nl

en we gingen niet!!

Hallo allemaal.

Wat een dag zeg! gisteren hoorden we nog van onze reisadviseuze dat de vlucht voor vandaag zou gaan en zij geen negatieve informatie had gekregen. Vanmorgen in alle vroegte de rugzakken binnenste buiten gekeerd, want je wil niet het risiko lopen dat iemand er iets in heeft gestopt. en weer opnieuw ingepakt en dingen achtergelaten die we toch niet meer gebruiken.

op weg naar het vliegveld. Aldaar aangekomen hebben wij ons in alle vroegte gemeld aan de counter en onze reisdocumenten overhandigd. Nee hoor kregen we te horen, u komt u op de standby lijst te staan, nummer 24 gekregen. Daar waren we het dus niet mee eens en hebben aangegeven dat wij onze vlucht positief bevestigd hadden gekregen. Nee hoor, volgens hun niet, dus netjes in de andere rij gaan staan en blijven wachten tot 12.00 uur. Dan wordt er bepaald hoeveel mensen er nog van de lijst afgehaald kunnen worden voor het geval er mensen niet op zijn komen dagen.! Ja wie komt er in dit geval nu niet opdagen?? in elk geval waren er drie mensen die alsnog meekunnen. en denk je dan dat als je b.v. nr 4 hebt dat je de eerstvolgende bent b.v. de volgende dag?? Nee dus, dat begint ; wie het eerst komt het eerst maalt weer van voren af aan. (reken maar uit ; 3 vluchten per week, 3 personen die dan b.v. extra mee kunnen, verdeeld over 1000 personen!! Dan wordt het onderhand KERST!!

Aangezien alle mensen die daar wachten ook erg boos waren was de stemming niet optimaal te noemen. Er waren b.v. engelsen die er bijna aan toe waren om die mensen achter de counter weg te slepen! maar dat helpt toch niet. toen ik hoorde dat we dus NIET gingen, moest ik wel een trantje of wat toelaten en was onze stemming ook niet meer oke. Affijn in de taxi met alle bagage terug naar hotel, opnieuw inchecken en betalen en toen maar weer naar onze reisadviseuze. die raadde ons aan om naar het hoofdkantoor van Eva air te gaan. Want zij begreep er niets van hoe dit kon. dus opnieuw in de smoorhete lucht op weg naar taxi, ingestapt en 1 uur rijden daar heen. Daar aangekomen moesten we in inmelden en een nummer kregen we dan. (102) inmiddels waren er al een aardig aantal mensne bijgekomen in dat kleine kantoor, zo'n 80 personen en thai die overal heen liepen maar niets zeiden. uiteindelijk zeiden ze dat ze in overleg zouden gaan en na half uur terug zouden komen. Dat werd dus een thai half uur, dus anderhalf uur later. toen werden alle engelsen apart genomen in een ruimte en die van amsterdam mochten blijven zitten. Wij dus met een kwart van die personen. wij hadden nr 82 en al snel aan de beurt. al met al een heel gedoe en veel gepraat (en leugens van haar uit) bleek dat we geboekt waren voor a.s. maandag. Toen zei ik; dat wil ik zwart op wit en zeker weten dat wij naar nederland gaan?? zij heeft het uitgeprint en wij hebben dit meegenomen en laten zien aan onze adviseuze en die zei dat het een ' confirmation was' dus bevestiging van deze vlucht. Dat betekent dat wij maandag uiteindelijk zullen gaan, maar eerst zien en dan geloven.

Weer terug naar hotel en dus hele dag kwijt met rijden maar wel positief resultaat (hopen we nu dus) en terug naar hotel kwamen d\we daar ' ons stel' weer tegen waar we al afscheid van hadden genomen en hebben weer lekker samen gegeten en gedronken. Vanavond op tijd naar bed en morgen EINDELIJK weer ens uitslapen!

Dus dit was weer een heel avontuur. Ben nog van plan om Dagblad van het Noorden een mail te sturen met onze bevindingen, doe ik morgen. Zijn nu moe en uitgeteld. !!

tot zover lieve allemaal.

Engbert en Ria

Rita

Jeetje!! Wat een gedoe zeg!! Jullie zullen weg bekaf zijn geweest. Het is nu ondertussen ook niet zo heel leuk meer al dat afwachten. Vanavond komt Carine bij mij eten en we zullen eens even een plan de campagne opstellen om jullie op te halen :-)) !!
Kon dat maar he, dan hadden we het al gedaan hoor.
De moed er maar inhouden, dikke knuffel Rita.

Anja

Hallo Ria,

Wat een gedoe zeg. Hoop dat bij het terugblikken dit niet jullie vakantie gaat overheersen, maar dat jullie terug kunnen kijken op een heerlijke reis. In ieder geval nog een paar leuke dagen gewenst in Bangkok. We praten wel weer bij op het werk.

Groetjes,
Anja Tuinstra

GAE

Kom AUB terug Bbbbrommer mist je

Have a nice weekend

engbert en ria

Hallo allemaal.
wat een lieve enthousiaste verhalen van jullie en fijn dat jullie ons allemaal zo missen, wij missen jullie ook. en t.a.v. Brrrrrrrrrrrrrommetje; we hebben een heeeeeele leuke foto van jou op het strand in vietnam, je zult het beleven hoor!!!!!! We zullen hem thuis uitvergroten??????????
groetjes allemaal en tot hopenlijk gauw. (dinsdag)

Harry en Geertje

Hoi jullie,

Nog een onverwacht weekend erbij, het is niet anders, geniet ervan, tot later
Liefs Harry en Geertje

Karin

Het is echt niet leuk meer dat wachten en die onzekerheid. Probeer er nog maar van te genieten, nu zit je er middenin en dat is niet leuk. Je zal zien dat de mooie ervaringen, die jullie ook hebben gehad, zometeen de overhand gaan krijgen.