reizen-door-azie.reismee.nl

we gaan naar Nederland!! (hopen we)

De afgelopen dagen hebben we ons prima vermaakt met allemaal mensen om ons heen die ook, net als wij, wachten op een vlucht terug naar huis.

Vanmorgen zijn we met de thai bus naar de gevangenis van Bangkok gegaan om daar een nederlander te bezoeken. We hadden geen naam, maar die kregen we daar toegewezen. Er was namelijk maar 1 Nederlander die daar gevangen zat! Een zekere lien.... nog wat. We hadden alles al voor elkaar, We hebben een voedsel pakket gekocht voor diegene zodat deze persoon wat extra's zou hebben en een tandeborstel en tandpasta. Die kregen we niet mee, maar die zouden ze diegene de volgende dag aangeven. Toen we uiteindelijk daar aankwamen om diegene te spreken bleek dat diegene een andere afspraak op diezelfde tijd met iemand anders had staan, dus konden we onverrichter zake terugkeren naar koasan Road. Dit is echt een gemiste kans geweest, jammer maar helaas. De terugrit hebben we met een taxi gedaan voor 4 euro want de heen weg was met de bus en we hadden het zweet overal zitten toen we de bus uitstapten. Direct daarna het zwembad maar ingeplonsd. !! Toen bleek dat een stel dutisers vanavond al weg kon. wij hebben ons nog even gemeld bij ons reisbureau maar alles blijkt nog hetzelfde te zijn, Dus zoals het nu lijkt gaan we morgen vertrekken rond half 1.!!

Vanavond gaan we met een ander stel (harstikke leuk stel) naar de ping pong show!!!! en eerst even eten met z'n allen. De heren vonden dat ze dit niet konden missen dus gaan we maar mee. Ben benieuwd.

tot zover. Iedereen wacht nu op mij, moet mail nog controleren en de was ophalen en vanavond de tassen leeghalen en opnieuw inpakken.

tot gauw!!

engbert en ria

Rita

Gelukkig dat jullie morgen weer terug komen!
IK zie jullie pas na het weekeinde, Fred en ik gaan eventjes uitwaaien op Terschelling, maar kom zo gauw mogelijk langs. Ik hoor het graag als jullie veilig en wel in Donderen zijn aangekomen!
Dikke knuffel Rita

Harry en Geertje

Hoi jullie,

We horen wel even als jullie er weer ziijn, doei

engbert en ria

zoals jullie hebben kunnen lezen op onze wegsite gingen we dus niet!! hopen nu op volgende week maandag! lieve groet engbert en ria

ria

Hallo lieve Ria en Engbert,

Hehe, ik heb eindelijk uitgevogeld hoe het werkt met deze site. Wat een reisverhalen en wat een avontuur zo aan het eind van jullie reis. Ik hoop jullie snel weer te kunnen zien, want dat wordt weer hoog tijd. Sterkte met de laatste loodjes in Thailand en een goede vlucht terug naar huis. Dikke knuffel, Ria