reizen-door-azie.reismee.nl

dat even duurt nog even langer!

Hai allemaal.

We blijven inderdaad nog even. Vandaag zijn we rond 9 uur weer naar de travelbureau geweest, geen nieuws tot nu toe, zoals het nu lijkt blijft onze vlucht voor a.s. donderdag nog bestaan, maar dat kan natuurlijk weer veranderen.

Engbert en ik zijn vanmorgen met de taxi naar de brandweerkazerne hier in bangkok geweest, de grootste, die het hele centrum van bangkok bedienen. Ze vonden het erg leuk dat we kwamen en we mochten overal foto's van maken wat we ook hebben gedaan. Ze hebben al onze vragen beantwooordt en aan het eind heeft Engbert drie t-shirt van de brandweer aan hun gegeven en heeft hij, natuurlijk!!! een PET gekregen, hij heeft er ook nog niet zoveel he? Maar deze is natuurlijk wel uniek, die anderen niet hebben. Ze waren ook erg geinteresseerd in hoe het in Nederland ging. Wat we ook hebben gezien is dat zij een nieuwe hoogwerker hebben (Volvo!) 200 voet hoog! plm 70 m. Daarna taxi terug genomen en nadien weer naar het zwembed toe. Wat een bekende gezichten allemaal zeg!! Natuurlijk, iedereen gaat weer zwemmen en doet amper iets anders, in afwachting van antwoorden van eventuele vluchten. De temperatuur is hier nog steeds, pfpfpfpf erg warm, 35+ graden! We, of liever gezegd ik, ben het eten hier zo langzamerhand wel zat, en dat horen we van meer mensen, we verlangen weer naar bruin brood, normaal nederlands eten zoals stampot wortels met een gehaktbal of zo, of lekkere bietjes met aardappelen en lekker toetje na. Maar natuurlijk verlangd een ieder weer naar de dierbaren om ons heen, kinderen en andere familieleden en vrienden.

sommigen mensen om ons heen horen we zeggen dat ze de 29e april of 1 mei terug kunnen gaan, maar dat geloven we natuurlijk niet, kom op zeg, dat duurt veel te lang! Morgen is er weer een dag en daarvan genieten we natuurlijk ook net als anders. Tot zover verder geen ander nieuws. We hopen dat een ieder in Nederland mooi weer heeft en daar net zo van geniet als wij hier. We denken aan jullie!!

Engbert en ria

carine

Zo zo, dus maar ff 5 weken vakantie i.p.v. 4 weken!
en, wie weet nog tot 29 april/1mei??

dat is natuurlijk geen optie, aangezien ik 1mei jarig ben!! dan kom ik jullie wel halen hoor, met de auto ;) haha
fijn dat jullie je nog vermaken daar, niks te klagen dacht ik zo, beetje hangen en zonnen, terwijl hier hard wordt gwerkt!
het weer afgelopen wknd was lekker, vandaag wel redelijk en de komende dagen maar afwachten, das nederland heh!!!
Nou, hoor het wel als er meer bekend is!

Dikke kus!

carine

ze zijn al in Bangkok geweest hoor, konden jullie niet ff meeliften daar? ;) haha

Suriname

KLM maakte ook bekend maandagmiddag Nederlandse tijd gestrande passagiers terug te vliegen vanuit Curaçao en Suriname naar Europa.

Het is nog onbekend op welke luchthaven in Europa KLM vliegt. Dat liet een woordvoerster van KLM weten.

DIT STOND VANDAAG OP NU.NL

DIT STAAT NET OP TELEGRAAF.NL

pff, wat een gedoe zeg! :S

Rita

Tja, geduld en nog eens geduld, ik wil wel een weekje ruilen :-))) lekker dobberen in het zwembad op kosten van het reisburo :-))
Ik mis jullie ook hoor!
Dikke knuffel Rita

CARINE

AMSTERDAM, maandag - Terwijl KLM en andere Europese maatschappijen zuchten onder het vliegverbod vliegt de IJslandse maatschappij Icelandair alsof er niets aan de hand is vrolijk de wereld over.

KUNNEN JULLIE DAAR NIET MEE VLIEGEN? :D HAHA