reizen-door-azie.reismee.nl

bezoek van de vier eilanden

Hallo allemaal.

We hebben hier nog drie dagen te gaan. We hebben eergisteren tickets geboekt voor de reis/vlucht van Nha Trang naar Saigon en van saigon naar Bangkok. Dan hebben we dat in elk geval gereed en hoeven we ons geen zorgen te maken of we wel op tijd in bangkok zijn.

Vandaag hebben we samen met een hele groep, diverse nationaliteiten op een boor gevaren om naar de vier eilanden te gaan. op het eerste eiland hebben we een aquarium bezocht, met allemaal hele mooie vissen en zowaar witte haaien. Gelukkig achter het glas! Daarna zijn we doorgevaren naar het tweede eiland waar we konden snorkelen. Helaas.... de brillen die we hadden waren niet goed, of te klein of de glazen waren erg wazig, waardoor het niet leuk snorkelen was. algauw besloten we gewoon te gaan zwemmen, was net zo lekker.

Daarna door naar het derde eiland, waar we hebben geluncht, geweldig goed voor elkaar op de boot! En daarna nog zwemmen. hierna was het Happy hour!! De organisator, een jonge vent, was van alle markten thuis, hij vroeg vwelke landen er allemaal aanwezig waren. Ik begon met engbert te roepen ' holland' en toen moest ik op het podium komen om een nederlandse liedje te zingen waarmee hij al begon te zingen. Potje Vet' natuurlijk. en zo kwamen bijna alle landen en die mensen daarvan, aan de beurt. Was heel gezellig!

Op het vierde eiland hebben Hadden we de gelegenheid om aan het strand te zitten of te wandelen, net wat je wilde. Aangezien het strand vol lag met kiezelstenen was dat geen pretje om te wandelen, dus terug naar de booot. al gauw kwamen de anderen ook, enkelen waren al op de boot gebleven, en was het einde oefening! We waren rond kwart voor 5 terug. direct in het zwembad gedoken hier ontdoen van alle zandkorrels. En Engbert heeft een jonge man, we denken een vietnamees, maar zeker weten we het niet, zwemmen geleerd. ' Op een reddingsvest die in het zwembad lag' hij leek het aardig te kunnen onthouden, hoe dit in de praktijk werkt voor hem/ Dat is de vraag!

Morgen maar weer een rustig dagje doen. De temperatuur is hier nog steeds prima, warm!

Hopen dat het in nederland ook een beetje oke is?

Lieve groet engbert en ria

Karin

Hallo, heb op Siciliƫ me niet met internet bezig gehouden. Nu ben ik weer helemaal bijgelezen. Leuk om jullie zo te volgen.
Bangkok is hier dagelijks op het journaal, i.v.m. onlusten. Kijken jullie wel een beetje uit op bepaalde plekken in de stad, met name rondom het regeringsgebouw. Het kan maar zo dat jullie er weinig van merken, dat hoop ik maar.
Nog lekker even genieten van de laatste dagen.

Dikke knuf Karin

Rita

Goed te lezen dat jullie je zo vermaken, lekker relaxen aan het strand, dobberen en snorkelen.
Hier is het ook goed te doen, het zonnetje is er steeds vaker en uit de wind al lekker genieten buiten.
Geniet er nog maar lekker van!
Het wordt nu toch wel tijd dat jullie terug komen hoor... want ik mis jullie wel!
Dikke knuffel Rita

Engbert en Ria

Inderdaad we vermaken ons erg goed, maar aan de andere kant is het ook goed te weten dat jullie ons missen en verheugen op onze terugkomst. Wij zien ook erg uit om jullie allemaal weer in onze armen te sluiten en te knuffelen. Natuurlijk is het fijn om op vakantie te gaan en te genieten maar een warm onthaal thuis geeft ons altijd weer een warm en fijn gevoel en wij missen jullie ook !!
lieve groet engbert en ria

carine

met de foto's wil het niet lukken denk ik??
aangezien wij daar nog niks van hebben gezien... :(
xx tot snel

carine

ps jajaja ook ik mis jullie misschien wel een heeeuull klein beeetje.. ;) hihi