reizen-door-azie.reismee.nl

vietnam

Hallo allemaal.

zoals vorige keer al aangegeven hebben we nu de overstap gemaakt naar nha Trang. Met de slaapbus. dit was voor ons de eerste keer dat we in zo'n bus hebben gereden en mogelijk ook, als het echt niet anders kan, ook de laatste keer. We zijn om 2 uur met de bus vertrokken en waren hier om 6 uur aangekomen. Het is een soort van stapbed, een onder en de ander boven. 3 rijen naast elkaar. engbert lag aan de raamkant en ik in de middelste rij. We kregen allemaal een deken en een flesje water. De slaapplek was van een soort sky, wat erg warm was en de benen konden niet helemaal recht liggen waardoor we in een ongemakkelijke houding lagen. Het bedje was ook niet echt breed te noemen, aangepast natuurlijk aan de kleine vietnamezen!Affijn, we hebben het gered, half doezelend. Direct na aankomst hebben we een hotel uitgezoht met ee zwembad, terwijl strand dichtbij is hoor. Voldoet prima! We waren natuurlijk weer de enigen die in het zwembad lagen, er was geen hond te bekennen, wel lekker rustig daardoor. kopje koffie erbij en daarna naar het strand gelopen, daar even gezont! en na terugkomst in hotel, douchen en nu op weg naqar de stad, centrum en nog even lopend langs het strand heerlijkl, mogelijk de zonsondergang te zien krijgen. We zien wel weer verder over hoe en wat. Lieve groet en het bevalt dus uitstekend zo en we merken dat de dagen voorbij vliegen, voordat we het weten is het zo weer voorbij, dus genieten nog zoalgn het nog kan!!

engbert en ria en lieve groet aan iedereen daar.

carine

Was dus niet echt een prettige rit, maar wel lekker ontspannen bij aankomst dus! niks te klagen vergeleken met hier!! fijn dat jullie je nog vermaken!
idd voor je het weet is het voorbij, nu nog ietsiepietsie meer dan 1 weekje! hier is het weer vandaag iets minder, hoop het weekend beter!
hoor snel weer van jullie!
kus