reizen-door-azie.reismee.nl

verplaatsen

Hallo allemaal.

zoals gewoonlijk was de stroom weer uitgevallen en konden we niets schrijven. De afgelopen 3 nachten waren we hier in Hue. De tweede dag ervan lag ik de hele dag bijna ziek op bed, tussendoor wel bij het zwembad gelegen. We hadden gevraagd om en switch te maken van kamer, vlakbij het zwembad zodat, indien nodig, ik direct naar de wc kon gaan. Engbert was zo lief om medicijnen voor mij te halen bij de apotheek, die ook goed hebben geholpen.!

De derde dag hier ging het al stukken beter met mij maar kreeg engbert ook wat last van zijn maag/buik. ik heb sindsdien niet meer gepoept!!Maar het gat nu stukken beter, ik eet wat lichter voedsel en minder dan anders. VWe heben net uitgechecked want we moesten er om 12.00 uur uit want vandaag gaan we wer verder reizen! Schrik niet! We reizen met de bus met airco nogt zo'n 700 km verder naar beneden, naar Nha Trangh. Aan de kust en daar zoeken we wel naar een accomodatie. Het liefst aan het strand volgens de lonley planet. We vertrekken hier om 2.uur en zijn daar dan rond 6 uur in de morgen! Dat wordt een lange zit, maar ja het is niet anders. hue viel ons wat tegen, We hebben wel het museum van Hogh shie min gezien, maar misten daar de verhalen van de oorlog als zodanig. Het was wat sober ingericht. Verder hebben we lange wandelingen gemaakt langs het water en af en toe even wat gedronken. We hebben nu een flinke voorraad drinken voor onderweg want zoals ze hebben aangegeven stoppen we maar 1 keer en dat rond 5 uur half zes. Afwachten dus. We vertellen wel weer verder als we daar zijn aangekomen en weer wat hebben gezien. fijn dat het hier lekker weer is en wij gunnen het jullie in Nederland ook m.n. als we terug komen. ! Maar we nemen wat mee naar huis oke? lieve groet engbert en ria.

Reacties

Reacties

carine

zozo, dus wel ff weer ziekjes geweest, zoals gewoonlijk inmiddels..
maar fijn dat het nu beter gaat! :)
hmm das best een lange rit met de bus!! vast niet comfortabel! Nou geniet ervan!
foto's?????

Dikke kus!
ps het weer vandaag was volgens mij hier wel lekker, ik zou het niet weten zat de hele dag op kantoor :(

Rita

Vervelend van het ziekzijn, gelukkig dat het nu weer beter gaat. Tijd gaat snel, nog een dikke week.
Geniet ervan!
Dikke knuffel Rita en Fred

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!