reizen-door-azie.reismee.nl

overstap naar vietnam

Hallo allemaal.

Gisteravond waren we al bezig met ons verhaaltje vanuit hier, mar toen viel de stroom ook hier uit. We zijn vanaf luang prabang met het vliegtuig nar Hanoi gegaan. tijdens de landing zagen we al donkere wolken verschijnen en toen we landen was het koud, brbrbrbbrbbrbrb. zo'n beetje 20 graden. Met de taxi vertrokken naar het centrum , oude stad van Hanoi. Wat is Hanoi een drukke stad zeg, allemaal auto's, brommers, lopende mensen, tuk tuk's en mensen met een riksja. Op een gegeven moment zaten we in het directe centrum en hebben we ons verbaasd over de wijze waarom men hier het verkeer doorkomt. Dat er niet meer ongelukken waren te zien! Oversteken is al een hele happening op zich. Affijn we zijn hier 2 nachten gebleven en vervolgens hebben we een citytour gedaan met een riksja en na 2 nachten een ticket gekocht voor vliegen naar Hue, hier in vietnam aangekomen zijn we met de airortbus bij een goed hotel gebracht een luxe hotel(met zwembad incj. ontb.$ 40)vergeleken met de hotels en guesthouses die we gehad hadden. dircet naar het zwembad heerlijk. s'avonds gewondeld langs de parfun rivier daarna gegeten en gedronken.

vanmorgen vroeg moest Ria naar toilet buikkrampen, ja hoor aan de poeperij. Dus we doen het even kalm aan . word vervolgd.

Groetjes aan allemaal, Ria en Engbert

Harry en Geertje

Hoi jullie,

Ria beterschap, geniet maar lekker van het hotel, rustig aan.

Liefs Harry en Geertje

Rita

20 graden! en koud..:-)))
Hier is het al heeeel lekker met 12/14 graden ....
Wat een belevenissen zeg!
Jullie kunnen vast geen rijst met groenten meer zien als jullie terug zijn. Zal ik stamppot maken dan? Of broene bonen met spekkies :-))
Beterschap met de poeperitis en ook even lekker uitrusten!
Dikke knuffel Rita en Fred.

Carine

ow ow ow is het weer zover mamsie! vervelend hoor!
dus, 20 graden? jaa das heul erg koud haha, nou was het hier maar 20!! alles beter dan wat we nu hebben, hoop dat het mooie weer eraan komt!
vandaag examen gehad, ging wel goed, nu weer afwachten :S a.s. vrijdag de volgende..
heb zaterdag bij rita gegeten, was lekker en gezellig.
pasen lekker rustig gehad met zn 2en, niet zoveel gedaan.. was wel ff lekker na vorige wk :)

nou hoor graag enn wacht nog steeeeeds op de foto's!
Dikke kus!
ps al leuke cadeautjes voor mij gekocht, iets van beeldjes ofzo uit vietnam?? en voor roderick? ;) hahaha