reizen-door-azie.reismee.nl

Laos

Hallo allemaal. hier zijn we weer.

Gisteren, donderdag dus, zijn we nog in chang Rai gebleven, heerlijk gegeten, netr als de vorige keren, in ons hotel. Lekker geslapen ook in hotel white house. gisteravond nog even de schrik van ons leven! We waren gaan lopen en moesten nog geld pinnen, dus vlakbij ons hotel was een ATM pinautomaat. alles gedaan zoals omschreven en dan maar wachten op het rollen van geld.... dus NIET. Foutje/ nog maar een keer proberen, weer alles hetzelfde gedaan. weer Geen Geld!! en nu? Wel afschrijven en geen geld ontvangen dachten we.

Dan maar bellen naar het nummer wat vermeld stond op de automaat maar ja, wat als je het nummer van thailand niet weet? Niet getreurd, ik loop wel terug naar hotel en vraag een van die jongens wel. zo gezegd zo gedaan. Die jongen was uiterst beghulpzaam en ging mee terug naar engbert bij de automaat. hem in het engels uitgelegd hoe het is gegaan. Vervolgens belt hij dan zelf maar naar ik weet niet welk nummer en dan geeft hij de telefoon door aan engbert en dan weer naar mij en dan maar weer teug naar hem. uiteindelijk krijgen we te horen dat er geen geld zal worden afgeschreven want die auotmaat accepteerde niet onze creditkaart. Dan maar een eindje lopen naar de volgende. toen bleek dat hij, die jongen vertelde dat de andere automaten in de buurt de creditkaarts inslikken en niets betalen. wij zijn naar en safere bank gedaan en toen ging het prima.

\

Vandaag de overstap gemaakt naar de grens van laos en over de river (nog geen 5 minuten)met bootje naar de overkant en toen waren we weer in Laos. toen de visa gehaald en dan direct door naar het boekingsbureau voor gibbon trail. We kunnen daar overmorgen pas aan deelnemen want morgen is de classic tocht en overmorgen de waterfall tocht. Het enige verschil is dus de waterval en het is meer lopen overdag (2 a 3 uurtjes) en er is boven in de bomen een zwembadje!! Op het moment dat we bij de boekingsbureau waren, kwamen net andere nederlanders terug die enthousiast waren. toch maar even gechecked naar de dieren en andere eventuele gevaarlijke dingen. GEEN!! Dat stelt weer gerust, alleen maak ik mij nog druk om de snelheid die de kabelbaan zal hebben op die hoogte!! ik moet maar strak vooruit kijken er zit niets anders op, op het moment dat ik dit schrijf zegt engbert tegen mij ' natuurlijk niet je moet allen kanten opkijken anders zie je nog niets' gelijk heeft hij zal ik doen (pfpfppfpfpfpf)

dan maar een natte broek zegt hij ook nog!! Lekker he zo'n kerel! Affijn , onverwachts dus nog een nachtje hier in dit hotel, is oke hoor en dan morgen nog lekker rondslenteren en maar kijken wat we doen. We zullen proberen zoveel mogelijk fotos' van de gibbon trial te maklen en video opnames te maken en die foto';s zullen we proberen hierop de p.c. te zetten zodat jullie alvast wat zien. Lieve groet en tot gauw.

Carine, wil je de site nog even doorgeven aan mijn lieve collega karin barol? k.bartol@bjzgroningen.nl? die heeft gereageerd op mijn mail maar kan deze niet vinden. oke? thanks en tot gauw. kus aan jullie allemaal,.

Reacties

Reacties

Rita

Is er ook een duikplank bij het zwembad(je)? :-))
Veel plezier!!
Dikke knuffel Rita en Fred

Carine

Jeetje, maar goed dat er niks wordt afgeschreven :S als het goed is hihi..
toe maar weer, zwembad in de bomen?? pff wat een LUXE! haha :)
nou geniet ervan!
ik wacht met smart op de foto's en verhalen!!!

Dikke kus jullie aller liefste dochter ;)

Carine

ps ik heb e-mail naar je collega gestuurd!

Rudie

Hey, lees dus dat alles prima verloopt op een paar kleine incidentjes na....
Ben benieuwd naar die Gibbon trail... en Ria ik zou me niet zo druk maken over de snelheid van de kabelbaan, kijk eerder uit voor de boom piranha's in het zwembad........
Groetjes en veel plezier,
Rudie en de meiden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!