reizen-door-azie.reismee.nl

Peru

Op t vliegveld aangekomen met Jose op Schiphol. Lekker rustig aan gedaan en dan check je in en even daarvoor gaat er een alarm klinken..... En staan we waar Ee staan en blijft iedereen rustig.... Maar een geluid,,, !!! Hard!!! Blijkt dat er problemen zijn met de toegangsdeuren naar het vliegtuig.... Gelukkig snel verholpen en landen we na een korte trip in Engeland : Garwich. Korte onderbreking van iets meer dan een uurtje. Om vervolgens over te stappen op een groter vliegtuig van British Airways. En gaan we een vliegreis van iets meer dan 13 uurtjes maar.... Tegemoet. Even daarvoor, bij het inchecken gevraagd of we de stoelpoaatsen nog konden wisselen en dat blijkt te kunnen. We hebben 3 stoelen .... In het vliegtuig blijkt vervolgens dat lang niet alle stoelen bezet zijn en kunnen we elk 3 stoelen nemen en proberen we te slapen... Dat lukt enigszins. T eten is prima, de bediening ook en beenruimte ook prima. Dan klinkt ineens de stem van de piloot streng dat er in een van de toiletten is gerookt!!! Is strong forbidden!!!! En terecht!!! Verdorie wat bezielt diegene!!!!

na 4 uur wachten op Carine in Lima komt dochter eindelijk aan na vertraging. We zouden vervolgens worden opgehaald door iemand vanons besproken hostel... Maar er kwam niemand. Dus dan maar taxi genomen... Maar daar aangekomen was er niemand en deed niemand open. Na lang wachten kwam er jongeman aan die daar een kamertje huurde en wist van niks. Gelukkig hadden we een hele aardige taxi chauffeur die aangaf wel goedkoper adres te weten en bracht ons daarheen. Daar bleek dat t Accsa slot van Jose haar rugzak niet meer open ging. De taxi chauffeur pakte een tang en heeft t slot doorgeknipt waardoor Jose bij haar spullen kon komen na een heerlijke nacht op drie persoons kamer opgestaan en getoucheerd. Na ontbijt langs de kust naar Baranca gelopen. Was zo'n 6 a 8 km en daar mooie rode vogel geziken en mooie gebouwen. Na de lunch eind van de dag terug gelopen en merk je dat het toch al snel wat frisser wordt. Tjaaaa en dat vergeet je een kaartje van de hostel mee te nemen en lijken alle straten op elkaar.... Gelukkig na lang zoeken toch weer gevonden en hebben we t gevoel ook flink de pas erin te hebben gehad vandaag en de kilometers van de Machu pichu al te hebben gelopen.... t is hier al vroeg donker, dus straks wel kaartje mee als we ergens uit eten gaan. We blijven deze nacht in dit hostel en gaan morgen met de bus richting Pisco. Dus tot later allemaal .

Rita

Fijn om jullie te volgen zo met alle verhalen. Ja je beleeft nog eens wat zeg, lekker genieten!, Dikke smok ????

Rita

Vraagtekens zijn smokken xxxxx

Meine

Fijn om op (helaas) deze manier de reis te volgen zo te horen nog wel spannende dingen beleefd.
Wacht met spanning volgende verslagen af.
Heel veel plezier en hoop dat jullie kunnen genieten.
Xxxxxxx Meine

Ria

Lieve Ria, Carine en Jose,
Heel veel plezier op jullie avontuur door Peru!
Ik lees graag hoe het jullie vergaat.
Dikke knuffel, Ria