reizen-door-azie.reismee.nl

Tijd gaat nu echt snel!!!

Bang Bao is het zuidelijkste pier van Ko Chang in thailand. Vanwaar de boten vertrekken naar zelfs de meest kleine eilandjes ten zuiden van Ko Chang, waar wij waren is Bungalow beach club, heerlijk relaxed, rustig en heerlijk om te zwemmen in de zee. Echt voor de rustiekere onder ons. Geen schreeuwerige muziek in de avonduren maar lekker rustige achtergrond muziek.

We hebben ook nog 2 nachten doorgebracht in white sand beach, Tiger bungalows. En daar nog lekker aan het strand gelegen en weinig gedaan, behalve wat lopen daar.

Inmiddels zijn we weer aangekomen, na een vermoeiende bus, Ferry en weer bustocht van in totaal 8 uurtjes, in Bangkok. We hebben nu vantevoten Kho SAN Palave hotel geboekt voor 2 nachten en is met zwembad boven op het dak, net als Rikka Inn. Het voelt hier altijd weer als thuiskomen. Morgen gaan we nog even wat rondstruinen hier voordat we wer naar Holland terug gaan vliegen. Nog even genieten van het mooie weer hier. Heb nog even wat tabletjes moeten halen, want mijn rechteroog is enigszins ontstoken, mogelijk door een vliegen eet if zo en bovenop voorhoofd zit ook een dikke bult, beiden jeuken enorm. Maar de apotheek hier weet altijd raad. Even wat tabletjes mee en is zo weer over, mogelijk een allergische reactie op een vliegennet of zo....

Engbert zijn baardje groeit al aardig ( en buikje ook) zijn benieuwd hoe thuisfront hierop zal reageren. Scheelt hem wel veel tijd trouwens nu elke morgen!!!

En van Bangkok Airways bericht gehad dat onderzoek is afgerond en Iphlne niet is gevonden, helaas!! Dus bij thuiskomst een bezoekje brengen aan t mobile denk ik.

Het weer is hier nog steeds erg goed maar wat ons opvalt en wat de Thai zelf ook aangeven is dat het. U dan wel hoogseizoen mag zinn, maar er zijn echt veel. Onder toeristen dan voorgaande jaren en met name de Eureanen zeggen ze hier. Nou, wij zin er wel.

Groetjes Engbert en Ria

Harry en Geertje

Hoi jullie,
Nog even, genieten....typen gaat een beetje te snel geloof ik.
Geniet lekker, liefs

Carine

Geniet nog van de laatste dag daar voor jullie de kou weer in moeten!! Neem nog lekker een plonts in het zwembad!
Xx