reizen-door-azie.reismee.nl

Full Moon party

Zo we weten nu wat en hoe een Full Moon party eruit ziet! Duizenden jongeren, ja ik denk dat wij de oudsten waren op dat moment, dansen op hip hop muziek , drinken sterke drank uit buckets! Dat is een emmertje welke je overal kan kopen en die dan gevuld worden met drie of meerdere soorten sterke drank en wat met rietjes gedronken wordt. We hebben van tevoren neon t- shirts gekocht en onszelf met neon kleuren verf gekleurd en dan op naar het strand! Veel jongeren zien drinken, dronken omver vallen en dan roes uitslapen op strand maar eerst als mannen op een rijtje staan plaasen in de zee. We hebben geen ruzies of andere. Are dingen meegemaakt, we hebben onze ogen uitgekeken! Op weg nAr het strand kwamen twee jonge meiden van het redtaurant ons achterop lopen en vroegen ons met hun mee te gaan : zij eisten een weg waardoor wij geen entree hoefden te betalen van 300 bath p.p. Win hebben van tevoren onze eigen mix gemaakt en in flesjes gedaan en in de rugzakjes meegenomen, op die manier voorkom je dat je en teveel betaalt en dat anderen iets in jouw drankje doen!

Het is echt lachen hoor om dit allemaal mee te maken, maar heel veel jongeren zitten inmiddels net als wij nu weer in restaurant en er zijn veel nationaliteiten hier, van Brazilië tot Great b

Britian, en van Holland tot Kroatie en alles daarom heen

inmiddels zijn we na 1 nacht in Rainbow bungalows opgestapt! de 1e avond hadden we.Even contact met de buren die bleken bedwantsen te hebben en gingen weg. Dat hadden wij gelukkig niet maar wat bleek is dat zij veel minder hadden betaald voor dezelde bungalow. Wij kregen geen korting, dus direct de volgende dag bij de buren gekeken, die hadden zwembad erbij en leuk restaurant. Dus vragen! Wat bleek is dat de avond van Full Moon stijgen de prijzen met 150%!!! de dag erna gingen ze dan direct weer naar beneden dus vragen of win " ouderenkorting" kregen??? Ja hoor natuurlijk want ze vonden ons zo aardig en dachten dat zij geen nare dingen van ons zouden verwachten: we kregen zelfs de prijs van de dag erna!! Dus dat kwam mooi uit, scheelt weer x- aantal bath! Dus we blijven hier denk ik 3 nachten en dan kijken we verder, inmiddels regent het hier behoorlijk en is het dus tijd voor telexen in restaurant en boekje lezen van Zjo Nesbo, de zoon. We hebben inmiddels ook app contact met mijn collega Rivk die nu ook in thailand is en nog in bangkok is. We ontmoeten hier aardige en leuke mensen die het tof vinden dat we naar de party zijn gegaan. Het restaurant hier is heel erg goed en niet duur en het heet hier Coral bungalows. Naar buiten kijkend zien we het alweer lichter worden . We willen ook eigenlijk nog snorkelen maar dan kan ook op kho Samui waar we vanaf hier naartoe willen gaan. Al met al is het hier genieten en relaxt.