reizen-door-azie.reismee.nl

Kho Pha Nang

Vandaag, na een lane reis aangekomen in onze Rainbow bungalow.

we zijn gisteravond om 18.00 uur op de trein gestapt, om ongeveer 08.00 uur vervolgens in de bus en uiteindelijk daarna nog 3 uur op de boot naar onze bestemming alhier. Gister overdag nog even gezellig gekletst met twee jonge meiden: Merel uit Eindhoven en Nadia uit Zaandam.

Toen we hier aankwamen eerst even een lekkere koude douche genomen( warm water is hier niet) en nu in de boomhutten een drankje en hapje. Straks gaan we eind via het strand naar Haad-rinn, ongeveer paar honderd meter hebben wij ons laten vertellen. Maar ja dat weet je hier ook nooit want ze hadden ons net ook al naar de verkeerde rainboe bungalow gebracht! Die juiste was heuveltje op en heuveltje af. Toen we aankwamen regende het en inmiddels is het hier ook weer droog en heerlijke temperatuur. Engbert ligt al naast mr. op de grondwater half te pitten, want we hebben beide in de trein amper geslapen. De ventilator woei precies op de bovenste cabine waar ik sliep en Engbert lag onder te slapen. Leuk om weer eens op een stapelbed te slapen, is al heel erg lang geleden. Zo dit was even in het kort want we hebben nog niet veel gezien en gedaan, zijn benieuwd naar fullmoon morgenavond!

groetjes Engbert en Ria

Carine

Wat leuk!! Haha altijd fijn zo'n lange reis! Was het vast waard om nu lekker op het eiland te zitten!

Geniet ervan, erg benieuwd naar jullie ervaring vd full mooi party!! Liefs Carine Xxx

Harry en Geertje

zo lange reis, nu lekker bijkomen en later genieten van de Full Moon Party x