reizen-door-azie.reismee.nl

Bangkok, laatste paar uurtjes hier

SHallo allemaal.

vandaag, rond 18.00 uur zullen we naar get. treinstation gaan om met de navhttrein, vervolgens met de Ferry en dan nog met de bus, naar kho pha Nangh te gaan. We zullen daar morgenvroeg rond 11.30 uur aankomen en daar naar onze bungalow "Rainbow" te gaan. De volgende dag, donderdag is hier dan de Full Moon party op het strand. Als je dat op internet opzoekt geeft dat al veel informatie: het is een feest wat in ver verleden door backpackers is georganiseerd en inmiddels duizenden internationale bezoekers trekt. Wij gaan daarheen voor de rist en de actiiviteiten. We zien wel en da ngan we daarna mogelijk nog ander eilandjes.

Ik kon niet eerder een verhaal schrijven omdat wij onze jongste dochter, Carine en vriendin, die ook in thailand zijn, wilden verassen met onze komst. En dat is gelukt; op de dag van hun. Vertrek hebben we elkaar hier in Bangkok gezien en gesproken. Mede dankzij Henri, die hier in Thailand woont en zoon is van vrienden van ons.

het was super gezellig en zij hadden ons hier natuurlijk niet verwacht. Inmiddels zijn zij. U, de ken wij, alweer thuis in Nederland en gan wij de reis vervolgen. We hebben hier nog niet veel bedaan; gezwommen, lekker eten en drinken en naar een " waarzegger" geweest.

Zitten we even daarna net buiten op een stoel in restaurantje komt er een jonge meid naar ons toe en zegt" we know eachothother from Mexico???" En ja dat klopte, zij was er toen met haar zusje en we hebben elkaar daar toen ontmoet en bij toevaL nog later in restaurantje daar. Nu weer gezellig bij gekletst, zij was nu met een vriendin, de vorige keer met haar zus. Zij waren nog maar net aangekomen dag ervoor en hebben hun allerlei tips gegeven en de do's en dont's. In elk geval de fietstocht dwars door Bangkok is aanrader voor elke toerist.

zo voor nu wel even genoeg. Tot later.

groetjes Engbert en Ria

Harry en Geertje

veel plezier jullie, liefs

Harry en Geertje

heb even gekeken, Full Moon party, have fun xxx

Sietske en Gijs

Hallo Engbert en Ria,

Over toeval gesproken?!?! Ik zat toevallig weer eens op de reismee-site toen ik jullie verhaal tegenkwam. en toen ging er een lichtje branden: Engbert... En Ria??? Dat kunnen er maar twee zijn en jawel hoor... We kwamen onze reactie zelfs nog op jullie site tegen. WAT GAAF dat jullie weer in Thailand zitten!!!!!! Geniet ervan, wij gaan in juli pas weer...

Geniet van het schitterende land,

Groetjes Gijs en Sietske
Sietsengijs.reismee.nl