reizen-door-azie.reismee.nl

Turkije

hai allemaal.

Ja de reis van Peru naar Amsterdam met Maroc Airlines was een bijzondere ervaring. We moesten eerst vanuit Sao Paulo naar Casablanca vliegen en daarna overstappen naar Amsterdam. De 1e Airbus was een iets grotere en ook vanwege de langere duur van vliegen (11uur) t eten was prima maar er waren veel video schermen stuk waaronder die van Jose wat weg jammer was. Dus toch maar proberen te slapen wat bij Jose voor ren deel wel Is gelukt. Ook nu heb ik alleen maar gedommeld en daarna de overstap naar de 1e Airbus. Deze was minder comfortabel en geen video scherm. Daarentegen hadden we wel " de Afele van Gambia in ons midden. Toen we door kregen dat zij goed kon zingen en daar haar bestaan mee opbouwt in Gambia hebben we de stewards gevraagd de muziek in vliegtuig uit te zetten zodat zij kon zIngen. Aangezien ze moe was wilde ze eerst niet maar doordat andere passagiers het ook doorkregen begon ze toch te zingen. Tjeeeetje zeg! Een dijk van een stem en idd al la Adele. Tja dat maakt veel goed. Uiteindelijk geland op Schiphol en daarna naar huis. Eerst Jose naar Groningen gebracht en toen naar huis. Heeeerlijk om weer thuis te zijn. Maar ook onrustig omdat ik nog vakantie heb en amper zon had gezien. Dus hup, Bina van reisbureau gebeld en de dag erna geboekt; ik ga alleen naar turkije!!! Naar Ismeler. Nabij Marmaris.

En daar ben ik nu. N prachtig hotel! Aardige en vriendelijke mensen en lekker temperatuurtijd hier. Zo rond de 35 graden maar met zwembad gelukkig. Gisteravond tijdens de busreis!!!! ( ja weer!!!) bleek er een brand te woeden en moesten we omrijden. Ach wat is het probleem..... Niks.... Als het maar geen landeweggetje was gewweest, wat wel zo was. Een kilometers lange landweg waar veel bussen elkaar moesten passeren en natuurlijk heeeel veel vrachtwagens. En ja, dat wil dus niet! Opstoppingen onderweg waar je u tegen zegt! Dit had nooit gemogen maar er was in geen velden of wegen politie te bekennen. Aangezien het al vrij laat was en nog niks hadden gegeten werd ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. We kwamen om half 2 s nachts pas aan. En dan moet je natuurlijk veel hotels langs om iedereen op de plek van bestemming af te leveren. Dus moe naar bed maar vreselijk diep geslapen .... Heeeerlijk!!! T ontbijt was prima en nu net kennis gemaakt met een jonge nederlandse vrouw waar ik net mee heb afgesproken samen te gaan eten en daarna richting stand te gaan lopen en omgeving te verkennen. Ik ga geen verdere plannen maken want het enige wat ik deze week wil is genieten van de zon, heel veel lezen en niks doen en bijtanken. Want ja, k wil wel uitgerust op het werk komen volgende week. ??????????????????????????????????en vind het een overwinning om nu voor t eerst alleen naar het buitenland te zijn gegaan...... En vind t hier best relax om hier te zijn. T is hier nu niet druk. 65 personen waar er 200 horen te zijn..... Prima!!! Dus ja verassing he????

Meine

Hai Ria ik hoop dat je deze week toch aan je wel verdiende rust komt en van het mooie weer kunt genieten.

Groetjes en XXXXXXXXX